dilluns, 16 de març del 2015

Camí Moliner 2015

Després de l'hivernal de Cervera, necessitava una sortida on poder tornar agafar confiança. El camí moliner era ideal. Una prova dura però per un terreny força conegut i que no podria portar-me gaires sorpreses. La setmana anterior havia sigut de càrrega, moltes hores d'entreno i ben aprofitades. Les sensacions abans de diumenge eren de portar les cames força carregades però amb aquell puntet de tranquil·litat en pensar en la feina ben feta.
El dia abans no va ser precisament un dia plàcid, no vaig fer els deures ni el que tenia previst. Em presentaria a l'endemà amb deures pendents. Per començar la part mecànica, no havia revisat la bici com a mi m'agrada i ja vaig sortir amb la roda de davant punxada. Això va provocar que al cap de uns quants quilòmetres i al notar que poc a poc perdia adherència i seguretat. Vaig intentar parar i inflar per veure si podia "salvar" els mobles. No es poden fer les coses a mitges i al final vaig tenir que parar i reparar la punxada. En aquell moment vaig veure clar que no podria acabar el recorregut més extrem (uns 60km amb més de 2100 positius) i vaig optar per acabar el recorregut vermell. Al final uns 50 km i 1400 de desnivell. El més important ha estat veure que el meu estat de forma no es tant dolent com em va semblar a Cervera. Aquesta vegada vaig sortir molt més tranquil i al final en les rampes més dures tenia molt bon feeling. Vaig acabar content, aprenent dia a dia sortida a sortida. De guanyar no guanyarem però aprendre aprendrem. Ara toca agafar les sabatilles i muntanya. Diumenge hi ha la Cursa de Bràfim i com cada any hi serem. Bràfim sempre serà molt especial.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada