diumenge, 27 de setembre del 2009

Andorra 10 k ,progressa adecuadament

Progres adequat, és el que podem dir d'aquesta cursa.

Aprofitar una visita al país del costat de tant en tant és un plaer si a sobre i pots afegir una cursa de 10km és genial. Dissabte al matí sortíem de Castellar la Judit i jo per passar dos dies al país de l'escapada, i ha estat una escapada intensa. Dissabte de compres,amb remullada inclosa i sopar a l'hotel per estar més tranquils.

També he conegut al company Victorc dels corredors.cat i part de la organització de la prova.

A l'estar allotjats al costat mateix del Estadi Comunal amb el temps suficient per esmorzar i preparar les quatre coses, avui no ha fet falta matinar molt. Tot i que jo hagués preferit esmorzar més d'hora, avui i per horari del hotel l'esmorzar a estat a les 07:45 i a les 9:30 es donava la sortida. Realment m'esperava un recorregut més pla tot i que Andorra la veritat no hi ha gaires zones planes, planes.

IMG_5910


El desnivell segons l'organització era de 50 metres, a mi m'ha semblat un putu tobogan, porto dies que noto la sobrecàrrega, i avui les sensacions de bon principi eren dolentes. Tot el recorregut he anat pensant que no faria un bon temps i que segurament seria el primer cop des de que he començat amb això de les curses que no milloraria el crono. Doncs m'he equivocat segons el meu flamant nou regalet (forerunner 305) he fet 48:34 uns 20 segons menys que a la Mercè, si tenim en compte que el perfil es molt diferent, he acabat molt content un altre vegada.

Ara toca descansar i no tornaré a les curses populars fins el 24 d'Octubre a Tarragona on participaré del Human Race organitzat per Nike.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada