diumenge, 1 de novembre del 2009

M'agrada trepitjar terra (crònica de la pujada a Guanta)

Fotos a www.fotoinstant.com

Es veritat i cada dia que passa ho tinc mes clar, m'agrada el contacte amb la terra, m'agrada sentir l'olor a terra mullada com deia aquella cançó de Els Pets, m'agraden els senders, corriols i la pinassa. Crec que les curses de muntanya son molt mes divertides i distretes que les típiques populars de 10 km i si puc cada vegada vull participar més en curses on el percentatge de terra sigui mes alt que el de asfalt.

Corro per passar-ho bé i per estar en contacte amb la natura, i com sempre dic si no fos per això cada vegada m'allunyaria dels paisatges de les nostres contrades, on hi tenim tanta diversitat per descobrir. He estat anys i anys sense aquest contacte, i no el vull tornar a perdre.
Tornant a la cursa d'avui, (que si no això no seria una crònica) ha estat una cursa on m'he sentit bé des des bon començament, avui he fet bé les coses i ho he notat. Els primers quilometres he anat a ritme de 160 ppm i anar fent, quan he arribat a les primeres rampes fortes del recorregut el cardio ja ha pujat a 170 ppm i s'hi ha estat força estona en aquest registre. El recorregut era exigent en la pujada i de baixada et permetia deixar-te anar i poder recuperar energies, en trams de planeig-baixada. Avui si que he tingut avituallament (km 6 i km 10) i no he patit per l'aigua com l'altre dia a Tarragona. La temperatura ideal per la pràctica del atletisme (uns 18 a 20º aprox) i amb un dia tapat però que a poc a poc s'ha aixecat. L'hora de sortida i estant al costat de Castellar m'ha permès molta tranquil·litat. Com sempre que el corro per aquí he anat amb el Josep i el David, quin parell mare meva uns autèntics cracks.
El temps de la Pujada i Baixada a Guanta de 01:02:09 382 de 687 deu ni do . Aquesta segur que la repetiré l'any vinent veurem quin temps faré llavors.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada