dimarts, 26 de gener del 2010

La Pica 2010 un 10 Vermell

Aquest cap de setmana tocava BTT i quan és al costat de casa i amb una organització com la del BTT Tarragona és segur que ens ho passaríem de conya.
En el terreny personal feia dies que havia pres la decisió de fer el circuit vermell, el difícil i tècnic segons la organització. Crec que físicament estic en un bon punt per començar a progressar adequadament, he deixat enrera lluny els problemes de sobrepes i entre els entrenaments de muntanya i la BTT amb en Joan i en Josep estic en un moment molt bonic.
El dissabte varem sortir per estirar les cames amb l'Andres i en Ricard, 30 km un tomet a la zona de Santes Creus, el Plà de Sta Maria i tornada a Valls i al arribar a casa em vaig trobar en Xavi Leiva amb el que diumenge vaig anar a Picamoixons lloc on es celebrava aquesta gran cita BTT'era la Pica. Un recorregut amb molt de sender, pujades i baixades però que va començar amb una sortida neutralitzada de 5km per carretera, una llàstima odio la carretera però entenc que amb una afluència de 800 persones com no intentis estirar el grup, el caos és assegurat. Deixant de banda la sortida i l'embus en algun sender, el recorregut ha estat molt bé i això si amb un marcatge ideal. De veritat fins i tot despistats com jo en una ruta així no tindríem perdó de deu de perdre'ns. Per altra banda en aquesta cursa el tracte al participant és de luxe ; xocolatada amb coca per començar, una bossa del corredor amb mitjons tècnics, ampolla de vi, llibre de rutes de BTT, petits detallets, croissants de Europastry :) etc.. etc... més els avituallaments complets de menjar i beure i per finalitzar la botifarra i tot per 14 euros !!!!! com deia en Laporta QUE N'APRENGUIN tots aquells organitzadors de curses, siguin atlètiques siguin de BTT o Duatlons. Potser la clau és que qui ho organitza en Pep del BTT Tarragona s'ho sent com alguna cosa personal. Per tots aquests motius he començat la setmana del meu aniversari amb molta injecció de moral i ara toca pensar en la Cursa de l'Oli a Borges.

Les fotos son gràcies a Santi Jiménez de www.fotosport.org i a Dani de BTT Valls i Alt Camp.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada