diumenge, 13 de desembre del 2009

Aigua, Fred, i molt de fang, com m'agrada!!!! Cursa Muntanya La Riera de Gaià

Doncs avui ha estat una cursa de les dures per les condicions climatologiques més que per el recorregut i perfil. La 1era edició de la cursa de Muntanya de La Riera, ha coincidit amb el canvi climatològic. Feia dies que ho anunciaven i els pronòstic no han fallat, un dia que ja de bon matí era gris i amb una baixada considerable de temperatura. Així que a les 8 del matí era a Bràfim per recollir al Javier i amb aquella calma ens hem acostat a La Riera, crec que hem estat dels primers ha recollir dorsal i xip, no es veia ni una ànima pels carrers i com encara quedava molt de temps i no era qüestió d'agafar fred hem fet un pre-escalfament al bar del poble. Poc a poc la gent anava arribant i l'ambient ja començava a tenir un altre pinta. Després de un rodatge molt suau, cap a la sortida. Avui amb la pluja el fred fins a l'últim moment no sabia com córrer al final malla llarga, camiseta màniga curta i els manguitos. Tret de sortida i so-m'hi els primers tolls ens anunciaven un circuit molt mullat i molt enfangat. Al final hem quedat de fang fins el barret però jo estic molt content doncs en tot el traçat les brocks m'han funcionat de conya, amb molt de "grip" que m'ha donat molta seguretat. Ha estat una cursa trenca cames a diferencia de la pujada a Guanta (el meu referent, per kms i traçat) on fas 6 de pujada i 6 de baixada, a La Riera tot i que el final ha estat de baixada, hem passat més km fent puja i baixa.
El temps del crono 01:03:05 comptant que eren 12,5 km i que les condicions climàtiques eren durilles, crec que es un bon temps.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada