diumenge, 28 de març del 2010

Mitja Marato de la Calçotada

Foto: www.imagineshoot.com

La setmana ha estat rara, vaig començar els entrenaments dimarts deixant el dilluns de descans després de la Cursa de Bràfim. Dimarts vaig sortir amb el Edu i molt bé, a un ritme de rodatge i que ens permetia anar parlant fins a completar uns 11 kms, encara que notava les primeres molèsties al bessó dret. Dimecres vaig tornar a sortir, volia provar a fer series de 1 km quan portava 4 series vaig sortir a rodar per acabar sense carregar molt, doncs tenia previst tornar-hi el dijous amb l'Edu. Llavors hem vaig acollonir les molèsties al bessó dret eren importants fins el punt de tenir que parar i acabar l'entrenament caminant.

Així amb aquest panorama decideixo fer repòs absolut fins diumenge i no les tenia totes, fins i tot ahir dissabte no ho veia gens clar.

La realitat ha estat molt diferent, ja a primera hora quan hem començat l'escalfament he vist que la cosa anava molt millor del que hem pensava i he pogut acabar la mitja sense problemes.

La mitja de Valls és dura, molt dura amb constants canvis de ritmes per els "tobogans" del recorregut, un recorregut que per altra banda és molt autèntic. No tots els dies pots anar corrent per la carretera de Valls a Alió amb el transit tallat. Avui a banda de la duresa per el traçat, també ho ha estat per la temperatura i per el canvi d'horari . Potser és perquè sempre entreno de tarda-nit que avui amb el sol i la caloreta les he passat magres.

Al final content 01:48:42 volia fer 01:45 però per ser la primera de Valls estic força content. Ara descans de curses fins Bombers.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada