dilluns, 12 d’octubre del 2009

Rodes i muntanyes

Aquestes dues setmanes, les he dedicat a altres activitats que també em serveixen per l'entrenament i que no son altres que la BTT i el trekking.

El dissabte 3 d'Octubre varem pujar a Montserrat desde Monistrol, una caminada curta però que et dona un altra visiò de la muntanya màgica de catalunya.

El camí no tè perdua, però un enamorat de les noves tecnologies no pot fer cap ruta sense els "gadgets" adients. Així doncs equipat amb el Forerunner cames ajudeu-me i muntanya amunt.

Els companys de ruta els meus cunyats, el Josep, Joan i Kiko i la baixada amb tota la resta de la family que havía pujat amb el cremallera.

El diumenge 4, BTT en estat pur feia molts dies que no tocaba la bici i encara menys participar en una pedalada, l'última a Vallfogona. Per aquesta ocasiò em vaig apuntar a la pedalada organitzada per el Club Ciclista Savall per cert excelent en tot . Jo vaig triar la ruta curta de 30 km, i el resultat em va satisfer d'allò més. Una trobada bttera amb molta solera, doncs la Marxa d'Or la "llarga" amb 66 km de recorregut, és un clàssic.


Aquest cap de setmana l'ordre ha estat el contrari , primer BTT i després muntanya. El dissabte feia una ruta amb el Joan i el Josep per la zona de Castellar-Caldes. La ruta que transcorre per Castellar del Vallès, Sentmenat, Caldes amb pujada al Farell i visita al Pic del vent. La ruta la podreu trobar a wikiloc


http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?&id=563677

I el diumenge un altra caminada que em feia il.lusió pujar a Nuria de Queralbs. Una pujada maca amb vistes increibles i amb una recompensa en arribar al santuari amb un paisatge impressionant. Les fotos a Picasa
Queralbs-Nuria

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada