diumenge, 27 de juny del 2010

Ruta de les Ermites

Continuant amb l'entrenament per la Matagalls-Montserrat, el dijous vaig fer una ruta que tenia moltes ganes de fer des de que la vaig veure a la Forja de Castellar. Aquesta ruta organitzada per el centre excursionista de Castellar, uneix diverses ermites romàniques del Vallès.

Una ruta exigent i amb molts trams de corriols i senderons. Potser la zona de Gallifa, malauradament a causa del gran incendi que va patir,ha perdut encant i és un dels trams més desforestats del recorregut.
Aquesta vegada el tram de la Ermita de les Arenes fins a Castellar el vaig acabar per la carretera, tot i això he gaudit, he patit i al final he arribat al Brunet.

El despertador em tocava diana a les 05:30 del matí, en aquesta època les sortides s'han de prendre amb temps per no patir en excés la canícula. Un bon esmorzar per carregar els dipòsits de glucogen a compte de cereals, llet, mig entrepà de pernil i una mica de fruita. Després de carregar el camelbak i comprovar que ho tenia tot a punt, cap al carrer el primer punt d'interès de la ruta el Puig de la Creu, però pujant per el camí dels bombers, un bon desnivell d'entrada que ja posa les coses a lloc i que si tenies son segur que te la treus de sobre.
El track que he penjat és el meu track amb la variant final de les Ermites de les Arenes fins a Castellar per carretera, per aquells que volgueu fer aquesta magnifica ruta us recomano entrar a la web del centre Excursionista de Castellar.
He recorregut corriols que desconeixia i que m'han sorprès com sempre aquestes terres m'enamoren, no se el que trigaré però em veig vivint aprop d'aquí.


El track de Wikiloc http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?&id=991229

Castellar - Santa Maria del Puig de la Creu - Sant Sebastià de Montmajor
Santa Maria del Grau - Santa Maria del castell de Gallifa
Sant Jaume de Vallverd - Sant Llorenç Savall - Sant Feliu de Vallcàrcara, Santa Maria del castell de Pera - Sant Pere de Mur o del Dalmau Santa Maria de Les Arenes - Sant Feliu del Racó - Castellar

Distància: 46.326 metres
Desnivells (pujada) 1.684 metres
Desnivells (baixada) 1.684 metres
Desnivells totals 3.368 metres

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada