diumenge, 28 de febrer del 2010

Camí Moliner BTT a Matadepera

Diuen que el combinar els entrenaments entre diverses disciplines, és molt convenient i a mi personalment m'agrada fer-ho.

Diumenge vaig participar a la pedalada "Camí Moliner" de Matadepera. Aquesta sortideta amb Btt em feia respecte, per els 52 km i el desnivell acumulat. Conec la zona i ja savia que anava a una muntanya russa, és a dir, un circuit trencacames. No sé perquè però no tenia bon feeling. De bon començament i a la línea de sortida parlant amb el meu cunyat Joan, ja li vaig dir i no vaig trigar gaire a confirmar les meves sospites.
Així com altres cops ho porto tot molt ben preparat, amb aquesta pedalada vaig pagar la improvització. La setmana abans havia portat al taller la bici per canviar cadena i plat mitjà i gran error no ho vaig provar en tota la setmana !!!! Encara no havíem ni agafat la primera pujada que el canvi ja em va avisar que allò avui no seria fàcil, entre els problemes mecànics i els físics ja que fins el km 15 em feien un mal les cames impressionant. Vaig estar pensat durant molta estona en plegar. Fins i tot abans d'agafar el tram anterior a la zona de l'avituallament a "Can Barata" em vaig acostar a un noi de la organització per dir que plegava, em va convènçer que quedava poc per arribar a l'avituallament i que era llàstima, que el tram que ara venia era molt maco i que pagava la pena. Sort que li vaig fer cas. Tenia raò. Era un recorregut molt maco, no gaire dur, molt rodable i amb una gran recompensa: un esmorzar de cine.

Finalment vaig escurçar a 42 km la sortida, opció que ja plantejava la propia organització i encara que m'hagués agradat acabar la llarga, crec que també hi ha moments per la retirada. Una retirada a temps és una victoria.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada