diumenge, 21 de març del 2010

VIII Cursa de Bràfim

La cursa de Bràfim per molts motius és especial. Especial perquè a Bràfim hi tinc molts records, moltes imatges, molts amics coneguts i saludats, d'una etapa llarga de la meva vida. Una etapa important i amb la que vaig trencar fa més de deu anys.

El 2009 vaig participar per primer cop a Bràfim en aquesta Cursa i Caminada, llavors només hi vaig anar a caminar, i poc a poc amb els entrenaments que he fet amb en Jappy "Berguaselasi" he anat reconciliant-me.

Avui a sobre era l'estrena del "Europastry Team" i encara que no hem estat tots els components deu ni do el goig que fem.

La cursa és dura i jo a sobre avui no he començat bé. Porto una setmana amb problemes del nervi ciàtic i encara que dimecres vaig visitar al físio no he fet net. Per aquest motiu i ja de sortida he notat que avui patiria a banda del recorregut es clar. Com darrerament fem, hem sortit junts l'Eduard i jo i molt endavant per evitar agafar cua a la entrada dels senders. No he pogut aguantar el ritme ni 2 km, i fins el 8 0 9 abans de la pujada a la torre del moro, no m'he trobat bé. Després ja no tenia tanta molèstia i fins i tot he recuperat posicions, la pujada i la baixada de la torre m'han anat molt bé. Després de baixar al riu les 2 pujades següents les he patit i al arribar als 400 metres de la costa nova no els he fet sencers corrent només a trossos i la resta caminant. El temps de la meva primera participació a Bràfim 01:25:44 per sota dels 1:30 que tenia com a objectiu.

Això si he tornat a casa amb moltes ganes de tornar-hi, poques curses cuiden tant als participants com a Bràfim, una de les coses que més m'agraden son els trams on coincidim amb els caminants, els ànims que vas rebent al passar t'aixequen l' anima.

Foto gràcies a http://www.imagineshoot.com

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada