diumenge, 31 de gener del 2010

Cursa de l'Oli (Borges Blanques)

Segona cursa del 2010, a les Borges Blanques amb tota la colla del Europastry Team. Una cursa on he sortit amb moltes ganes i diria que una mica per sobre de les meves possibilitats. Potser el anar sense pulsòmetre (només arribar a les Borges m'he adonat que s'ha mort) i el sortir al costat del Eduard m'ha fet pujar de voltes. Els primers 2 km's hem anat el Xavi i jo junts, cap al 4 l'he deixat enrere i he vist a l'Eduard a pocs metres davant meu. L'he atrapat i hem anat estirant ara tu ara jo fins el km 8 on m'he desfondat, segurament he pagat la sortida i l'Edu a tirat sol fins al final de cursa temps 46:23 i el meu 46:35 .
Si parlem de sensacions no ha estat una cursa agradable per a mi, aquestes curses on tens que sortir a tope perquè son curtes no m'acaben de funcionar bé, jo prefereixo curses com la de Moià que son més llargues i més dures, però amb pujades i baixades, senders, passos tècnics etc..
El proper objectiu és la cursa Botifarunner una cursa molt més d'aquest estil 19,5 km i 900 metres de desnivell acumulat. El proper cap de setmana anirem a entrenar i a reconèixer el terreny.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada