dimecres, 11 de novembre del 2009

Open Natura Castellar del Vallès

Aquest cap de setmana ha tocat BTT, feia molts dies que no tocava la bici, masses i en tenia moltes ganes. Per molts motius, primer perquè volia fer per primera vegada un circuit llarg, no quedar-me amb el circuit curt, doncs ara poc a poc em sento molt millor i físicament preparat per fer front a reptes més grans. Per altra banda, m'havien comentat que els Open Natura eren circuits més assequibles, el motiu segons sembla econòmic. Open Natura és una empresa que es dedica a muntar pedalades i per tant es guanyen la vida amb això, tema que mereix un comentari a banda, doncs ho trobo molt licit, però a mi personalment no m'hi veuran gaire als Open, trobo que amb el que paguem, el que treuen dels sponsors i amb el que es demana a ajuntaments, diputació etc.. podrien estirar-se una mica més.

Deixant de banda aquesta "peculiaritat" dels Open, he de dir que el circuit estava perfectament marcat i controlat, segur que aquí hi té molt a veure Bike Tolrà la botiga de Btt de Castellar, que va col.laborar en l'organització de la proba.

Si aquesta era la primera vegada que feia una de les "llargues" la veritat que les sensacions han estat molt bones, i al final he arribat en el lloc 151 de aproximadament 350 participants. Un lloc força maco i amb un temps de 3h i 11 minuts per completar el recorregut.

El conèixer força el terreny, doncs amb en Joan i en Josep i hem passat força vegades per aquestes rutes, em va facilitar el saber on regular i on apretar, tot i que encara hem foten respecte les zones tècniques, he aconseguit no posar el peu a terra més que el imprescindible per no matar-me.

Per cert en Joan va fer una gran actuació va quedar el 25e de la classificació, llàstima que amb la feina a El Brunet no te més temps per entrenar, si és així i quins resultats deu meu !!!!

Amb aquesta participació en Btt que m'ha deixat molt bon regust de boca, definitivament reafirmo el que m'agrada la muntanya, per aquest motiu canvio el meu proper objectiu i en comptes de fer la Mitja de Tarragona, faré la duatló de Castellar.




Centre Excursionista Castellar




Això si que és un repte !!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada