dissabte, 19 de setembre del 2009

Quart a Tàrrega Primer assalt .


El 10 de Maig a Tàrrega la calor comença a fer-se notar i estrenar nova vida en una cita com aquesta paga la pena. Desprès de les llargues setmanes d'hivern on m'havia fet un fart d'anar a caminar en solitari, els comentaris dels companys de feina i els "piques" sans, van fer que m'apuntes a aquesta cursa amb la intenció d'acabar i no ser l'últim de la classificació.



Una cursa on em vaig sentir molt i molt bé, la sortida al costat del companys, el Marc Llorach (en aquesta cursa corria a casa) i el Javier Bergua que em va acompanyar en els darrers quilometres i a qui li restaré eternament agraït per aquest gran gest.

Una cursa que per a mi significava molt, una nova etapa de la meva vida s'havia posat en marxa i ara que han passat uns mesos la puc recordar quilometre a quilometre, pas a pas.

A l'arribada m'esperava la Judit que com darrerament m'ha vingut a fer costat i a fer el reportatge fotogràfic, aquesta primera cita va ser especial i fins i tot ella es va emocionar al veure la arribada.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada